Tüm Proje Ortakları olarak sağlık çalışanlarımıza teşekkürlerimizi ilettik.Öğrencilerimiz mektuplar yazdılar,resimler çizdiler onlar için.Hem öğrencilerimiz hem de biz öğretmenler Türkiye'nin dört bir yanındaki sağlık kurumlarına gidip onlara hediyelerimizi ilettik. Twitter ve İnstagram üzerinden onlara mesajlarımızı ulaştırdık ve onlardan çok güzel geri bildirimler aldık.
Projemiz sözlü gelenek olan çeşitli edebi ürünlerin unutulmaması ve yeniden gün yüzüne çıkarılması ile ilgilidir. Bu proje sayesinde Türk edebiyatına ait olan yöresel masallar, ninniler, hikayeler, şiirler, tekerlemeler, bilmeceler , efsaneler ve fabllar gibi sözlü anlatıma dayanan ürünlerin öğrencilerimizin büyüklerinden dinlemeleri ve gelecek nesillere ulaştırmaları planlanmaktadır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder