28 Şubat 2021 Pazar

Sağlık Çalışanlarımızın Yanındayız

 Tüm Proje Ortakları olarak sağlık çalışanlarımıza teşekkürlerimizi ilettik.Öğrencilerimiz mektuplar yazdılar,resimler çizdiler onlar için.Hem öğrencilerimiz hem de biz öğretmenler Türkiye'nin dört bir yanındaki sağlık kurumlarına gidip onlara hediyelerimizi ilettik. Twitter ve İnstagram üzerinden onlara mesajlarımızı ulaştırdık ve onlardan çok güzel geri bildirimler aldık.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder