25 Ocak 2021 Pazartesi

Değerli sağlık çalışanlarımız için öğrencilerimizin hazırladığı resimler ve mektubu öğrencilerim adına mahallemiz aile sağlığı merkezi çalışanlarına teslim ettim. 
İyi ki varsınız demeyi unutmadık tabii ki...




3 yorum:

  1. Sağlık çalışanlarımızın hakkı ödenmez. Onlara hayatımızı borçluyuz

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş hocam elinize sağlık: )

    YanıtlaSil
  3. Sağlık çalışanlarımızın hakkını ödeyemeyiz. Çok güzel olmuş hocam.

    YanıtlaSil